DRUŽBOSLOVJE ZA OTROKE, 4.PV

Med urami, ki so bile namenjene projektu OBJEM, sem z dijaki obdelala snov na temo kartografija in zemljevidi. Dijaki so na podlagi gradiva prebirali in spoznavali, kako nastajajo zemljevidi in katere elemente vsebuje posamezen zemljevid, da ga lahko beremo. Nato smo to znanje prenesli na poznavanje zemljevidov za otroke. Dijaki so tudi doma sami izdelali svoj zemljevid, ki naj bi služil predvsem otrokom. Nastajali so različni zemljevidi – na temo skritega zaklada, v obliki družabne igre, kot priloga k posamezni pravljici,… V sredo, 6.4.2022, smo imeli še zadnjo dejavnost v obliki delavnice. Dijaki so bili razdeljeni v 3 skupine in izbrali smo tri pravljice: Mavrična ribica, Grdi raček in Dr. Medved. Dijaki so pravljice prebrali predčasno in so zato na uro prišli pripravljeni. Najprej so si naredili osnovo in izpisali glavne junake. V skupini so si razdelili delo in pričeli z izdelovanjem zemljevida. Skupaj so določili, ali bodo izdelali zemljevid v obliki družabne igre, skritega zaklada ali kot prilogo pri branju pravljice. Izdelali/narisali so tudi junake pravljice in po slabi uri dela so prišli do rezultata, ki je viden na priloženih slikah.